reklama

Kto docení našich mužov?

V poslednom čase ma na sociálnych sieťach obklopujú články o ženách na materskej. Vo väčšine z nich sa dočítate, aké náročné to je, čo všetko taká matka stíha a čo všetko nie. Čo tak pozrieť sa aj na druhú stranu mince?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

V poslednom čase ma na sociálnych sieťach obklopujú články o ženách na materskej, možno preto, že ňou sama som a možno preto, že článkov tohto typu je teraz na trhu pomerne dosť. Vo väčšine z nich sa dočítate, aké náročné to na materskej je, čo všetko taká matka stíha a čo všetko nie. Autori končia konštatovaním, že byť matkou je nedocenené povolanie a v spoločnosti by sa mu malo dostať uznania. So všetkým súhlasím. Pýtam sa však: Kto docení našich mužov? Myslím, že v našich rodinách máme nielen nedocenené matky, ale aj nedocenených mužov.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Zamysleli ste sa niekedy nad tým, aké by to bolo byť vaším mužom? Vstávate do práce za akéhokoľvek počasia, každý deň, zas a znova, aj keď sa vám tam veľmi nechce. V rannej zápche sa snažíte udržať si chladnú hlavu a keď konečne dorazíte do práce, vytočí vás mrzutý šéf, naštvaný kolega alebo arogantný zákazník. V dusnej atmosfére strávite v najlepšom prípade 8 hodín, ktoré zďaleka nie sú tak zaplatené, ako by mali byť. Nasleduje cesta z práce, podobná tej rannej. Doma vás čaká vystresovaná manželka, uplakané deti, rozhádzaný byt. V tom sa na vás zosype dlhý zoznam úloh, ktoré ešte máte do večera stihnúť a keď sa to nepodarí padne na vás spŕška výčitiek. Keď deti po hodinovom ukladaní do postele konečne zaspia, netúžite po ničom inom ako si sadnúť pred telku a zjesť nejakú tú večeru...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Popravde, neviem, či by som svoj život na materskej vymenila za ten jeho. Niekedy od svojho muža čakám nemožné, niekedy si zase nevšímam, čo všetko robí. Niekedy myslím len na seba a jeho starosti mi unikajú. Niekedy by som mohla doceniť najprv svojho muža, až potom sa dožadovať, aby som bola docenená ja.

Neviem, aké to je byť manželom, otcom. Ani to nikdy nebudem vedieť. Chcem však poďakovať svojmu mužovi za to, ako to všetko zvláda. Poďakovať mu za to, že je stále sám sebou a že sa o nás stará. A ak máte doma aj vy jedného podobného, skúste mu za všetko povedať jedno ďakujem. 

Andrea Fedorková

Andrea Fedorková

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som dcéra, matka, manželka, sestra, priateľka, kedysi animátorka, teraz vychovávateľka... jednoducho žena. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu